• +48 604 413 570
Poznaj Nasz Zespół

Oferujemy merytoryczne kierownictwo w formie mentoringu i doradztwa, specjalistyczną wiedzę, wsparcie asystenckie i społeczność. To wszystko dostępne w jednym miejscu w sieci przez 24 godziny na dobę.

Współpracujemy ze znanymi fachowcami branżowymi w zakresie prowadzenia i rozwijania start-up’ów oraz innych przedsięwzięć biznesowych w początkowej fazie rozwoju. Wspólnie rozwiązujemy zgłaszane problemy, wspieramy i doradzamy. Reagujemy w przypadku potrzeby szybkiego wsparcia projektów zagrożonych lub innowacyjnych pomysłów wymagających ukierunkowania, uporządkowania, czy kompleksowego modelowania biznesowego.

 

Bartłomiej Śliwiński

CEO w „Śliwiński & Spółka – firma doradcza” Sp. z o.o oraz CEO w Controlling-Online Sp. z o.o. zajmującej się wdrażaniem i utrzymywaniem profesjonalnych systemów nadzoru właścicielskiego, wsparcia procesów inkubacji innowacyjnych projektów, wsparcia procesów budowy modeli biznesowych, tworzenia nowych usług, dopasowywania usług do potrzeb rynku, wsparcia w zakresie wdrażania strategii rozwoju oraz wdrażania nowych usług na rynku. Aktualnie spółka współpracuje z kilkudziesięcioma podmiotami, w tym: Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym, Technoparkiem Pomerania, Parkiem Naukowo-Technologicznym w Opolu, Technoparkiem w Gliwicach. Współpracuje także
z kilkunastoma funduszami inwestycyjnymi (m.in. Trigon TFI, Augerre, Ad Invest) i aniołami biznesu. Swoją działalnością wspiera rozwój młodych spółek technologicznych, min. Big Up, Jak Blisko, BODr, FunFloor, Mobile KTG.

Prywatnie interesuje się lotnictwem oraz triatlonem.


Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Grzegorz Bednarski


Manager projektów innowacyjnych, właściciel Bednarski Consulting Sp. z o.o. zajmującej się technologiami tzw. Digtal Engineering – m.in. laureat konkursu PGNIG na wdrożenie innowacyjnej technologii dla infrastruktury, członek Management Committee projektu COST ACTION TU1409 (międzynarodowa platforma współpracy naukowców, ekspertów i przedsiębiorców w obszarze rozwoju i wdrażania technologii NDT oraz monitoringu konstrukcji).

W latach 2010-2015 prezes NeoStrain Sp z o.o.- lidera technologii SHM w Polsce, kierownik wielu projektów B+R w tym ponad 10 finansowanych z grantów ze środków europejskich, w ramach których współpracował z czołowymi polskimi i zagranicznymi uczelniami technicznymi i instytutami badawczo-rozwojowymi.

Specjalizuje się w marketingu innowacyjnych technologii, zwłaszcza z obszaru SHM i NDT.

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jerzy Potocki


Przedsiębiorca i menedżer, pierwszą firmę doradczą współtworzył mając 20 lat, szybko dochodząc z nią do pozycji lidera na polskim rynku (TAKE IT - Doradztwo Personalne). Co-founder
i prezes zarządu polskiej części firmy AIMS International (blisko 100 biur w 50 krajach), specjalizującej się w rekrutacji na stanowiska kierownicze (w tym C-Level) i trudne specjalistyczne, metodami poszukiwań bezpośrednich (executive search, direct search),
a także ocenie i rozwoju ludzi w organizacjach. Zaangażowany w wiele projektów start-up'owych,
w tym co-founder MIT Enterprise Forum Poland,
a wcześniej także wspólnik w EnterNet (prv.pl, site.pl, wapacz.pl).

Absolwent Wydziału Fizyki i Matematyki Politechniki Warszawskiej w specjalizacji Informatyka Stosowana (współtwórca BEST - Board of European Students of Technology w Polsce) oraz programu Master HEC/SGH (MBA HEC Paris i SGH w Warszawie). Pasjonat nowych technologii, innowacyjnych narzędzi i modeli biznesowych.

Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.




Jarek Duda


Interim Manager, konsultant biznesowy z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu, szkoleniu oraz zarządzaniu złożonymi organizacjami, związanymi głównie z handlem, produkcją i usługami. Swoje działania opiera na nowoczesnych metodach: Business Model Canvas, Lean Startup, Customer Development, Design Thinking i Agile.

Zarządzał rozwojem rynku w 16 krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz relacjami marketingowymi w obrębie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleniowych z zakresu efektywności biznesowej, budowania modeli biznesowych, obsługi klienta, sprzedaży, negocjacji, komunikacji, kompetencji managerskich i przywódczych.

Przeszkolony do budowania efektywności biznesowej w firmach przez specjalistów z USA, Wielkiej Brytanii i Polski. Cechuje się pełnym zrozumieniem problemów i zdarzeń biznesowych oraz efektywnym finansowo i wizjonerskim podejściem do budowania przyszłości w obsługiwanych firmach. 

Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sławomir J. Chodor


Współtwórca projektów biznesowych w Polsce i w Brazylii (e-commerce start-ups oraz innych). Ekspert, we współpracy z E&Y, w realizacji projektów z obszaru M&A. Negocjował umowy i wprowadził na rynek polski międzynarodowe marki z branży stoczniowej. Zrealizował z sukcesem szereg własnych przedsięwzięć biznesowo-społecznych: Legend Yacht, IIA - International Independent Advice, Szkoła Azymut (Sternik), Fundacja Navigare, NeoYachting.

Posiada gruntowne wykształcenie w zakresie zarządzania i produkcji zdobyte na Politechnice Warszawskiej i Wrocławskiej oraz szereg szkoleń odbytych w Polsce i za granicą.

Współtwórca wielu inicjatyw m.in. pierwszego Akceleratora MarineTech, współzałożyciel europejskiej organizacji uczelnianej Board of European Students of Technology (BEST) w Warszawie oraz jej wieloletni wiceprezes, współtwórca Polskiej Izby Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych, Fundacji Navigare Mateusza Kusznierewicza. Lider projektu Swiss Venture Philanthropy Polska oraz Innova Labora w obszarze innowacji społecznych. 

Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Arkadiusz Dydo


Przedsiębiorca i doświadczony manager. Założyciel kilku firm w obszarach e-commerce. Współtwórca między innymi pierwszej w Polsce porównywarki cen, uruchomionej również w innych krajach Europy Środkowej. Zdobył doświadczenie we współpracy z funduszami venture capital we wszystkich etapach inwestycji od due intelligence po exit.

Współpracuje z największymi sprzedawcami e-commerce w Polsce doradzając im w obszarach strategii cenowej, asortymentowej i kanałowej.

Doświadczony w stosowaniu metodologii Customer Development i Lean Startup zarówno w budowaniu projektów własnych jak i zewnętrznych poprzez usługi doradcze.

Ukończył również studia podyplomowe w zakresie komercjalizacji nauki i technologii. Prywatnie miłośnik biegania długodystansowego.





Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



Robert Bodendorf


Przedsiębiorca od ponad 20 lat. Twórca dwóch spółek informatycznych. Pierwsza z nich – MikroSerwis – zajmuje się outsourcingiem IT, bezpieczeństwem informatycznym oraz wdrażaniem systemów ERP. Druga – Business Software – tworzy oprogramowanie na zamówienie, a w jej ofercie znajduje się również kilka gotowych programów – przeznaczonych głównie dla firm produkcyjnych.

Współtworzył grupę przedsiębiorców Made in Koszalin, rozwijał Północną Izbę Gospodarczą w Koszalinie, a także pomagał przy rozwoju Koszalińskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Od 4 lat jest członkiem Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, a od kwietnia tego roku prezesem Zachodniopomorskiego ZPP, którego rozwój zainicjował. Jest aktywnym członkiem Klastra ICT Pomorze Zachodnie oraz Konwentu Wydziału Elektroniki i Informatyki na Politechnice Koszalińskiej, a także Przewodniczącym Konwentu Wydziału Nauk Ekonomicznych tejże uczelni. W swoim środowisku uznawany jest za krzewiciela regionalnego patriotyzmu gospodarczego. To dzięki niemu zainicjowano m.in. rozwojowy projekt: #kupujwKoszalinie.

Dwa lata temu podjął się inicjatywy "Przedsiębierz", której celem było zachęcanie młodych osób do zakładania własnej działalności gospodarczej, natomiast obecnie tworzy regionalną sieć aniołów biznesu, dzięki której mają powstawać kolejne innowacyjne przedsięwzięcia biznesowe. Udziela się również charytatywnie, wspierając kilka organizacji, w tym Rotary Club Koszalin.

Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Beata Strynol


Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w liczących się na rynku instytucjach finansowych z polskim i zagranicznym kapitałem.

Współpracuje z największymi sprzedawcami e-commerce w Polsce doradzając im w obszarach strategii cenowej, asortymentowej i kanałowej.

Ostatnio związana z BGŻ BNP Paribas, gdzie pełniła funkcję menedżerskie związane z obsługą klienta MSP i Micro. Specjalizuje się doborze właściwych form finansowania przedsiębiorstw, optymalizacji kosztów związanych z ubezpieczeniem, zabezpieczeniem ryzyka kursowego, zabezpieczeniem ryzyka stóp procentowych oraz oceną finansową projektów. Inicjowała i wspierała procesy restrukturyzacyjne klientów służące bezpieczeństwu obu stron.

Absolwentka Programu „Management 2010” ICAN Institute/Harvard Business Publishing Warszawa.


Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Marek Stodolak


Od 10 lat zajmuje się w różnych rolach samodzielnym prowadzeniem przedsiębiorstw o charakterze start-upowym, wprowadził pierwszy w Polsce serwis typu cashback. Project Manager wdrożeń systemów IT B2B oraz aplikacji webowych i mobilnych dla Impact Sp. z o.o.

5 lat doświadczenia jako wspólnik w software house, wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu dofinansowania unijnego. Wspólnik i CEO w projektach wspieranych przez fundusze VC. Posiada również doświadczenie w handlu e-commerce.

Prywatnie pasjonat historii.



Linked InTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

POTRZEBUJESZ RADY?

Skorzystaj z pomocy, sprawdź listę ekspertów i mentorów z którymi możesz skonsultować swój projekt.

Kontakt

  • 47-400 Racibórz, ul. Opawska 14/4
  • +48 604 413 570
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wyślij Wiadomość

  Mail is not sent.   Your email has been sent.
Top
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies. Ich celem jest świadczenie usług na najwyższym poziomie, w tym również dostosowanych do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies - więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności. Więcej szczegółów…